grmble.... en %$^&#^*# en nog andere lelijke woorden; had honger, dus ik dacht; He, even snel een pizza. Mmm, mooi in de aanbieding. Blijkt dat dit teringding ruim 20 minuten de oven in moet!!!! AAAARRRGGGHHH!
Printable View
grmble.... en %$^&#^*# en nog andere lelijke woorden; had honger, dus ik dacht; He, even snel een pizza. Mmm, mooi in de aanbieding. Blijkt dat dit teringding ruim 20 minuten de oven in moet!!!! AAAARRRGGGHHH!
tja...en dat moet je de tijd gaan doden...
dus ging ik mijn bureau opruimen (stom ja) en kwam ik oude floppy's tegen. Met Dune 2!!! Nou weet ik wat ik binnenkort zal gaan spelen [img]biggrin.gif[/img]
Vroeger speelde ik altijd Diablo2.
Dat heb ik echt heeeeeel lang gedaan.
Ik heb hem maar laten verstoppen anders ben ik bang dat ik de verleiding niet kan weerstaan.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik vond Dune 1 eigenlijk indertijd leuker.Quote:
Originally posted by Gently:
tja...en dat moet je de tijd gaan doden...
dus ging ik mijn bureau opruimen (stom ja) en kwam ik oude floppy's tegen. Met Dune 2!!! Nou weet ik wat ik binnenkort zal gaan spelen [img]biggrin.gif[/img]
Die heb ik nog op mijn Amiga uitgespeeld.
Maar Dune 2 was de eerste echte RTS volgens mij, waaruit Command & Conquer, zoals wij dat kennen is voort gekomen.
OK, al had de Amiga indertijd wel Megalomania, ook een RTS, maar dan kon je per level steeds verder evolven (evolutie), en begon je met het bestrijden van je vijand met steneb eb houten stokken, vervolgens kreeg je nog hete olie, boogschutters en ridders, en zelfs atoombommen en vliegende schotels.
Schitterend spel was dat.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">En van zo'n pizza verwacht je dat ie in ieder geval ook wel 20 minuten warm blijft. Maar nee...de tien minuten haalde hij nog niet eens! Geen American Pizza voor mij meer... [img]mad.gif[/img]Quote:
Originally posted by Gently:
Blijkt dat dit teringding ruim 20 minuten de oven in moet!!!! AAAARRRGGGHHH!
Voor de mensen die even niets te doen hebben hier een leuk filmpje van heroes: Heroes
da's major damage....'This page cannot be displayed' [img]wink.gif[/img]
helemaal Westwood gek geworden dankzij Dune2; speel nu een andere gouwe ouwe van ze: C&C Tiberian Sun [img]tongue.gif[/img]
De waarheid over Bush verpakt in een educatief spel.
http://www.emogame.com/bushgame.html
Pas op voor de borst van Janet Jackson... [img]confused.gif[/img]
waanzinnig! de idioot die dat bedacht heeft moet heel wat schroefjes los hebben (en vrije tijd!) [img]biggrin.gif[/img]